W nieco ponad 10-tysięcznym Trzebiatowie na Pomorzu Zachodnim w poniedziałek, 18 kwietnia, sieć Netto otworzyła swój 216 sklep w Polsce. Czytaj więcej »
W nieco ponad 10-tysięcznym Trzebiatowie na Pomorzu Zachodnim w poniedziałek, 18 kwietnia, sieć Netto otworzyła swój 216 sklep w Polsce. Czytaj więcej »
Aż 279 tysięcy mieszkańców Radomia i okolic odwiedziło Galerię Słoneczną podczas dni otwarcia, które trwały od 6 do 10 kwietnia. W tym czasie na klientów czekały promocje i atrakcyjne rabaty, a także bogaty program artystyczny. Czytaj więcej »
Od godziny 8 w poniedziałek, 18 kwietnia, mieszkańcy wielkopolskich Wronek mogą robić zakupy w nowym sklepie Netto, jaki powstał przy ul. Mickiewicza 13. To już 217 market sieci w Polsce. Czytaj więcej »
14 kwietnia przy osiedlu Łużyckim w Świebodzinie został ponowne otwarty supermarket Intermarché. Placówka wznowiła swoją działalność po kilku latach przerwy w funkcjonowaniu. Jest to 163 sklep sieci w Polsce. Czytaj więcej »
Gigantyczne puzzle, unoszący się zapach pieczonych ciasteczek i smakowitych lukrów, własnoręczne zdobienie kartek świątecznych i... rzeźbienie jadalnych, wielkanocnych symboli. Takie i inne atrakcje czekają mieszkańców Lubina w nadchodzący weekend. Czytaj więcej »
Grupa Muszkieterów kontynuuje akcję społeczną „Place Zabaw Muszkieterowie". W kolejnych dwudziestu polskich miejscowościach powstaną w tym roku bezpieczne place zabaw dla dzieci. Pierwszy plac zabaw powstanie 7 maja w Głogowie - wiceliderze konkursu „Zagłosuj na swoje miasto". Czytaj więcej »
Czekolada przeterminowana o ponad 200 dni, gotowe ciasto ze sklepu z zakalcem, spleśniałe bakalie mogą zepsuć wielkanocne przygotowania niejednej pani domu. Wszystkim przygotowującym się do wielkanocnych zakupów UOKiK przypomina o tym jak wybierać produkty spożywcze. Czytaj więcej »
Majonez Kielecki to jedna z najbardziej znanych i jak się okazuje najcenniejszych marek w Polsce. W rankingu Rzeczpospolitej została ona wyceniona na 42,7 mln złotych, czyli o milion więcej niż w poprzednim roku. Czytaj więcej »
Nakładem inwestycyjnym około 60 milionów Euro, powstał pierwszy w Polsce projekt europejskiego dewelopera Liebrecht & wooD, łączący centrum typu outlet z tradycyjnym parkiem handlowym. Morski Park Handlowy w Gdańsku otwarty zostanie 15 kwietnia br. Deweloper zapowiada zakończenie prac przy drugiej fazie inwestycji pod koniec 2012 roku. Czytaj więcej »
Wyniki badań zaprezentowane dzisiaj przez przedstawicieli Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie potwierdzają wyniki holenderskich badań z 2009 roku i dowodzą, że wybór produktów opatrzonych logo „Wiem, co wybieram" może mieć znaczny i pozytywny wpływ na zbilansowanie codziennej diety. Czytaj więcej »
Jestem przekonany, że efektywne kampanie outdoorowe są możliwe do realizacji właściwie dla każdej marki z branży FMCG. Najważniejsze jest, aby je odpowiednio zaplanować pod kątem: liczby nośników, miejsca ekspozycji i czasu danej akcji reklamowej. Korzystając z doradztwa profesjonalnej firmy outdoorowej, która nie tylko przedstawi propozycję tablic, ale także wesprze... Czytaj więcej »
Firma Virtu po raz kolejny została uhonorowana prestiżowym wyróżnieniem „Solidna Firma 2010". Nagroda została wręczona na uroczystej Gali Ogólnopolskiej IX edycji Programu Gospodarczo-Konsumenckiego Solidna Firma. Czytaj więcej »
Spółka FoodCare, właściciel marek Gellwe, Fitella, Tiger, Black, n-gine i 4MOVE przejęła markę Frugo od jej dotychczasowego właściciela, firmy Aflofarm, nabywając tym samym prawa do nazwy napoju, logotypów, projektu butelki i kapsla, domen internetowych, sloganu reklamowego oraz oryginalnej receptury napoju. Czytaj więcej »
Wiosenne porządki - tak można nazwać działania WINIARY na polu segmentacji bulionów. W sklepach pojawi się nowy podział kostek na 3 linie produktów i odpowiadające im 3 poziomy cenowe: Domowa Kuchnia (2,37 zł za 60g i 4,49 zł za 120g), Kostka do Smaku (2,06 zł za 60g) oraz Warianty podstawowe (1,95 zł za 60g i 3,81 zł za 120g). Czytaj więcej »
Indykpol został uhonorowany medalem Ogólnopolskiego Badania Postaw i Preferencji Konsumenckich „Dobry Produkt 2010 - Wybór Konsumentów" w kategorii „Wędliny i produkty wędliniarskie". Czytaj więcej »
Wraz z końcem marca 2011 r. Galeria Przymorze wprowadziła do materiałów reklamowych zmodyfikowany logotyp. Stopniowo będzie następowała również wymiana logotypu na elewacji Centrum oraz wszelkich nośnikach stałych. Czytaj więcej »
Trzy Centra M1, zarządzane przez Metro Group Asset Management zostaną w najbliższym czasie rozbudowane. Jako pierwsze nową część odda do użytku M1 w Zabrzu, w ślad za nim powiększy się Centrum w Krakowie i Częstochowie. Czytaj więcej »
Nowym członkiem zarządu Kolportera S.A. został Mirosław Serwatka - będzie odpowiadał za finanse i relacje inwestorskie firmy. Decyzję w tej sprawie podjęła 7 kwietnia br. Rada Nadzorcza spółki. Rozszerzenie zarządu związane jest z planowanym na czwarty kwartał 2011 r. debiutem giełdowym Kolportera. Czytaj więcej »
Zakup nowego samochodu to doskonała okazja do świętowania. Dlatego każdy z klientów, który zdecyduje się na dowolny model samochodu Toyota z poznańskiego salonu Toyota Fietz otrzyma miły upominek od BS Bohemia Sekt Polska. To wynik współpracy, jaką obie firmy nawiązały w marcu br. Czytaj więcej »
SCA PR Polska Sp. z o.o. (Centrala Zakupowa Intermarché) została wybrana przez przedstawicieli producentów Siecią Detaliczną Roku „Retailer of the Year 2010". Intermarché otrzymało jednocześnie najwyższe wyróżnienie plebiscytu w kategorii supermarkety. Nagrody odebrał Daniel Prałat Dyrektor Generalny Intermarché w Polsce (na zdjęciu). Czytaj więcej »
6 kwietnia ogólnopolska sieć hurtowni spożywczych Bać-Pol Cash&Carry otworzyła kolejną halę sprzedażową. Inwestycja powstała przy ulicy Piłsudskiego 180 na terenie Giełdy Praskiej. Czytaj więcej »
W warszawskiej świetlicy „Klub Alternatywny dla Dzieci i Młodzieży", 8 kwietnia 2011 r. odbędą pierwsze „Dni kuchni francuskiej", w ramach realizowanego przez Carrefour programu dożywiania dzieci w świetlicach Caritas. Czytaj więcej »
Od 6 kwietnia mieszkańcy Krakowa mogą kupować swoje ulubione produkty z delikatesów Bomi również przez internet. Internetowy sklep a.pl, który właśnie rozpoczął współpracę ze sklepem Bomi przy ulicy Zakopiańskiej w Krakowie, proponuje swoim klientom szeroki wybór towarów oraz najwyższe standardy obsługi. Czytaj więcej »
18 Banków Żywności organizuje w dniach od 8 do 10 kwietnia „Wielkanocną Zbiórkę Żywności". 12 tys. wolontariuszy będzie zachęcać klientów sklepach do przekazania dodatkowych zakupów do koszy zbiórkowych. Olej, cukier, konserwy i inne produkty zbierane będą w 1500 sklepach w różnych... Czytaj więcej »
Sieć sklepów Chata Polska została uznana przez dostawców FMCG za najlepszą sieć handlową w kategorii Convenience i regionalne sieci handlowe. Czytaj więcej »
Od stycznia 2011 roku bytomianie mają nowe miejsce spotkań i dobrego smaku. Zielona Budka otworzyła swoją pierwszą franczyzową lodziarnię pod szyldem „Rodzinna Obsesja". Cukiernia usytuowana jest w Galerii Handlowej Agora w Bytomiu. W ofercie znajdują się nie tylko lody gałkowe Zielonej Budki, ale także oryginalne desery lodowe. Czytaj więcej »
Zarząd Jeronimo Martins Dystrybucja S.A. - właściciela sieci Biedronka - zdecydował o kolejnej podwyżce wynagrodzenia dla pracowników sieci. Po podwyżce minimalna płaca w Biedronce wyniesie 1 800 zł brutto miesięcznie. Przypomnijmy, wraz z 1 stycznia 2011 roku minimalne obowiązkowe wynagrodzenie wzroslo z 1 317 do 1 386 zł brutto. Czytaj więcej »
Rok 2011 zarówno dla Spółki Wilbo S.A., jak i dla marki Neptun to czas przełomowy. Wszystko za sprawą trwającego od stycznia rebrandingu, efektem którego będzie pojawienie się Neptuna w nowych kategoriach produktowych. Ta strategiczna decyzja umocni pozycję Neptuna. Czytaj więcej »
W ramach wartego 40 milionów złotych programu inwestycyjnego, jaki grupa MOKATE realizowała w 2010 roku, unowocześniono między innymi park maszynowy w czeskich zakładach „Marila Balirny". Obok przetwórstwa kawy, rozwijana będzie również tam produkcja pieczywa cukierniczego. Czytaj więcej »
Kolporter jest postrzegany jako marka kojarząca się z siłą, dynamiką, witalnością - wynika z badania przeprowadzonego w styczniu i lutym 2011 r. przez TNS Pentor. Czytaj więcej »
Rozmowa ze Stéphane'em Tikhomiroffem, Dyrektorem Generalnym w...
Grupa Carlsberg realizuje ambitną strategię ESG, której...
Krzysztof Lechowicz, Category & Perfect Store Manager w Velvet...
Rozmowa z Tomaszem Walickim – Dyrektorem marketingu Foxy...
Wywiad z Krystyną Niesłuchowską, regional marketing...
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Tegoroczna, piąta już edycja akcji „Kobiety Almette” nosi...
Ogłoszony przez Komisję Europejską Omnibus Simplification...
W Hochland Polska działania w obszarze BHP skupione są: na...
Żabka stawia na rozwój ekosystemu usług dostępnych w swojej...
Spośród ponad 2000 zgłoszeń jury wybrało 10 projektów...
W ofercie Wytwórczej Spółdzielni Pracy pojawił się nowy...
Wraz z nadejściem cieplejszych dni, Żubrówka wprowadza...
Wraz z początkiem kwietnia Milka wystartowała z nowym...
Grill to jedna z najchętniej wybieranych przez Polaków form...
W uznaniu dla historycznego dziedzictwa, z okazji...
Marka nr 1 na rynku napojów energetycznych ...
„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok...
Dipy i nachosy marki El Sabor kolejny rok z rzędu reklamowane...
Bezalkoholowe piwa marki Żywiec zachwycają kwiatowymi nutami...
sarepska, delikatesowa, francuska i staropolska...